Friday, October 17, 2008

对不起,I'm Sorry

今天不知为什么突然回想那件事,其实当DARLING告诉我妳的想法和感受,我真的很内疚,我真的不是因为妳而这样的,真的.........妳别再这么想了.好吗?我真的很珍惜妳这位姐妹的.我气他不是因为妳,而是他真的做错了.我不知要怎么向妳说出我心里的话,可是就是希望妳别把所有错放在妳身上,好吗?很抱歉.........................................很想念妳

2 comments:

MOC said...

omg.. i love u girl. just please dun keep it in heart d.. i hope u r good also.. seeing this blog, u make me cry liao la.. *jahat betui*
chill^^ love always..

jaferny-live said...

I really hope u dont blame urself d..I MISSS U>>